Vooruitblik op morgen
vrijdag 17 januari 2014

Het afgelopen jaar rond deze tijd stond de sneeuw centimeters dik en was er eerder sprake van schaatsen dan voetballen. Morgen belooft het daarentegen heerlijk voetbal weer te worden. Na diverse oefenwedstrijden en / of andere activiteiten (zoals De Rembrandt Cup en de Spinningmarathon), staat het voetbal morgen weer centraal op "De Strijphorst". In totaal zien we 19 thuiswedstrijden waaronder F1, E1, D1, Dames 1 en S1. De eerste wedstrijden beginnen een half uurtje later dan gebruikelijk: 09:00 uur.

We wijzen nog even op de nieuwe regel in 2014 met betrekking tot de visuele pasjescontrole. We gaan ervan uit dat iedereen hieraan meewerkt: de scheidsrechters zullen erom vragen; de spelers en leiders zullen de vraag beantwoorden! Dank voor de medewerking en ook in het nieuw gestarte jubileumjaar blijft onze afsluiter: veel succes en bovenal veel plezier!

Condubouw