Lagere senioren strijden zaterdag om Rembrandt Cup
donderdag 26 december 2013

Na het traditionele Kerstrad en de vele kerstdiners is het ook voor de lagere senioren van S.V. Honselersdijk weer tijd om eens flink te gaan sporten. Aanstaande zaterdag strijden de mannen namelijk tegen elkaar om de felbegeerde Rembrandt Cup. Het toernooi zal om 14:00 uur aanvangen op Sportpark De Strijphorst met eerst de voetbalronde.

S4, S5, S6, S7, S8, S9, S10 en S11 strijden als teams van zeven tegen elkaar in twee aparte poules. Na de eerste groepsfase (3 wedstrijden van 15 minuten) volgt een winnaars- en verliezersronde, waar in de ene poule de winnaars het tegen elkaar zullen opnemen en in de andere poule de verliezers. Na deze twee potjes is het tijd om snel de kantine op te zoeken om over te gaan op de belangrijkste onderdelen van het toernooi.

Eerst zullen de teams in een knock-out systeem gaan bierpulschuiven, een nieuw onderdeel dit jaar. De winnaar van het bierpul schuiven zal een flink aantal punten achter de naam mogen schrijven, dus ga op de vrijdag alvast oefenen met de bierpullen!

Vervolgens is het dan eindelijk tijd voor het hoofdgerecht van de Rembrandt Cup: de jaarlijkse quiz! De nieuwe Steergroup heeft zijn best gedaan om de grandioze vragen van onze voorgangers te overtreffen, dus dat beloofd een hoop spektakel! De quiz is ook iets anders ingedeeld als jullie gewend zijn, maar daar wordt zaterdag ter plekke op ingegaan.

Na of tijdens de quiz kunnen alle deelnemers genieten van een heerlijk bordje saté en brood! Het eten wordt mogelijk gemaakt door onze eigen businessclub ‘De Club van Honsel’. Een bedankje is ook op zijn plaats aan het adres van Tibor Weise, speler van S11, die wat etenswaren heeft geregeld via Luiten Vleeswaren.

We hopen er een dorstige zaterdag van te maken!

De nieuwe Steergroup

jem-id