Selectie op trainingskamp naar Benidorm
dinsdag 17 december 2013

De selectie gaat ook dit jaar weer op trainingskamp. Dit jaar gaan we met 38 man inclusief de begeleiding en verzorging naar Benidorm in Spanje. We gaan van 2 tot en met 8 januari 2014.

Dit wordt mede mogelijk gemaakt door het bestuur en de business club De Club van Honsel en uiteraard een eigen bijdrage van een ieder die meegaat.

Wij hebben ook dit jaar weer sponsoren bereid gevonden het vervoer en de kleding op het trainingskamp te financieren. Op het programma staat voor iedere dag een training en op zaterdag een wedstrijd gepland. Zowel het eerste als het tweede elftal speelt op zaterdag een wedstrijd tegen een lokale tegenstander.

Iedere dag zijn we te volgen via de site met verslagen en foto's. Uniek dit jaar is dat er zelfs een groep supporters meegaat, uiteraard in een ander hotel. Dit wordt zeer gewaardeerd door de gehele selectie.

Wij vertrouwen erop dat deze unieke voorbereiding een positieve uitwerking zal hebben op de tweede helft van dit seizoen. Zowel natuurlijk voor het eerste als het tweede elftal.

Wij vertrouwen erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen dat jullie ons gaan volgen via de site.

De begeleiding van de selectie.

Sosef & v/d Knaap