Cursus reanimatie bij S.V. Honselersdijk voor westland4gambia
woensdag 4 december 2013

Leer reanimeren bij en help mee met het verschepen van een brandweerauto naar Gambia. De Stichting westland4gambia organiseert in samenwerking met S.V. Honselersdijk een cursus reanimatie /AED waarvan de opbrengst ten goede komt aan deze onderneming.

Westland4gambia heeft als project gratis tand zorg voor schoolkinderen in Gambia. Nu heeft de stichting een brandweerwagen cadeau gekregen en deze wordt in februari naar Gambia gebracht. Voor deze reis is uiteraard geld nodig. De eenmalige cursus kost EUR 30,- waarvan EUR 25,- ten goede komt aan het goede doel. De overige EUR 5,- is bestemd voor het certificaat.

Het mes van deze actie snijdt overigens aan twee kanten. Ook in de kantine van S.V. Honselersdijk hangt een AED. Nu zijn er al heel wat mensen die met het apparaat overweg kunnen, maar lang niet iedereen, terwijl dat juist natuurlijk wel heel fijn zou zijn!

Aanmelden voor de cursus kan via loes.geert@gmail.com.

Prins Group