8 januari 2014: 8e Certhon Spinningmarathon in de Sosefhal
donderdag 14 november 2013

Zaterdag 11 januari is er voor de 8e keer in de Sosefhal weer de Spinningmarathon, de inschrijving voor deelname is afgelopen vrijdag gestart, vanaf 17.00 uur spinnen we weer drie uur lang om een prachtig bedrag bij elkaar te fietsen en allemaal voor het goede doel. De fietsen kosten dit jaar € 60,-- voor drie uur spinnen en het hele bedrag gaat naar de goede doelen, hieronder vermeld.

Uiteraard starten we de zaterdag weer met een uurtje spinning voor de jeugd op zaterdag 11 januari om 13.00 uur, er is een beperkt voetbal bekerprogramma dus kunnen er vele jeugdvoetballers van S.V. Honselersdijk mee fietsen voor het goede doel, kosten € 10,-- p.p.
Zijn er jeugdelftallen die graag mee willen fietsen (inmiddels heeft de B-jeugdselectie al zich aangemeld), dan kunnen die zich aanmelden bij Ab van Dijk via: abdijk@hotmail.com of 06-52022350.

De goede doelen zijn dit jaar:
- Cliniclowns
- Stichting Helping Hands Nederland
- Theaterschool Koperen Kees
- Stichting de Regenboogboom
- Stichting Vrienden van Reinier de Graaf
- Ipse de Bruggen – Zonnehof Naaldwijk

Via www.wollebrandcross.nl kunnen jullie meer informatie krijgen over de goede doelen 2014.

jem-id