Vooruitblik op morgen
vrijdag 25 oktober 2013

Het is nog steeds herfstvakantie en -dus- een zeer programma voor onze speelsters en spelers van onze mooie vereniging. Slechts 11 thuiswedstrijden morgen op de Stijphorst, dat aantal zie je alleen in vakantieperiodes of in de tijd dat Hannie Stoorvogel het boekje nog in zijn geheel op de typemachine uitwerkte!

Eerder dan 09:30 uur hoeft er dus niet begonnen te worden door F3 (tegen F5), E4, en E5), maar de E6 mag op de vertrouwde tijd van 08:30 uur starten. Via D2, C4 en B1 kunt u doorlopen naar de hoogste jeugdteams: de A1 en A2 spelen resp. om 14:30 en 15:00 uur.

Veel of weinig teams: de vrijwilligers houden niet op en zijn voor onze club weer in de weer, bovendien blijft ons motto: veel succes en bovenal veel plezier.

Sosef & v/d Knaap