Vooruitblik op morgen
vrijdag 11 oktober 2013

Morgen is het SuperSaturday! Maar voordat het feest(je) losbarst, wordt er natuurlijk gewoon gevoetbald. En als dat niet zo is, heb je dat kunnen nalezen op de pagina met afgelastingen. We adviseren om deze pagina in de gaten te houden, want het zal vrijdag en zaterdag zeker niet droog zijn.

Op het programma staan "slechts" 18 thuiswedstrijden waarvan de eerst om 08:30 uur van start gaat en het meestal een derby betreft. De wedstrijden van de E en F-teams worden gefloten door B1 en B2 spelers en dat vinden we een mooie constatering. Na deze speelronde is er voor de meeste teams een of twee weken rust in verband met de herfstvakantie. Morgen dus nog even knallen (tot in de late uurtjes?). Hoe dan ook: veel plezier gewenst.

Van der Meer verzekeringen