Belactie Vriendenloterij groot succes!
dinsdag 1 oktober 2013

Om de leden van S.V. Honselersdijk kennis te laten maken met de Vriendenloterij, is gisterenavond door een team van enthousiaste vrijwilligers een belactie georganiseerd. Door Ab van Dijk, Marnix Alsemgeest, Marco Zwinkels, Erik Sosef en Roel van Meurs is getracht zo veel mogelijk leden te werven die, door middel van deelname aan de Vriendenloterij onze vereniging steunen en kans maken op mooie prijzen.

De opbrengst mag er zijn! Maar liefst 32 nieuwe loten werden genoteerd. Ook worden nog 13 bestaande loten gekoppeld aan onze vereniging. De helft van de kosten van de loten gaat rechtstreeks naar S.V. Honselersdijk. De opbrengst voor onze vereniging kan zo dus goed oplopen en zal worden gebruikt als ondersteuning voor de activiteiten voor het 50 jarig jubileum van onze vereniging, volgend jaar.

Lid van S.V. Honselersdijk, maar nog geen telefoontje gehad van het belteam? Niet getreurd: binnenkort zal een tweede belactie plaatsvinden. Meer informatie is te vinden op deze pagina.

jem-id