CLUB VAN HONSEL 10-KAMP
vrijdag 17 mei 2013

Zoals jullie weten willen we onze eigen jeugd eens lekker verwennen deze dagen. Samen met de leiders en trainers gaan we diverse verschillende spellen spelen. Vanaf volgende week gaat de zomer ECHT beginnen, dus vraag je Opa’s, Oma’s, ouders, broers, zusjes, …..etc om er met z’n allen een leuke dag van te maken.

De Club van Honsel verzorgd vele spellen en activiteiten en voor alle deelnemers een kleine versnapering. Tesamen met het mooie weer beloofd het twee gedenktwaardige dagen te worden. Al deze activiteiten worden gedaan op het hoofdveld, dus wordt het erg gezellig.

ZATERDAG 25 mei 10-kamp voor de C & D jeugd.
We hebben een seizoen lang kunnen genieten van jullie voetbal talenten, maar hoe bedreven zijn jullie met een echte pijl en boog? Jullie kunnen je lekker uitleven op de Bungee trampoline en nog veel meer leuke attractie zijn er te doen volgende week zaterdag op ons sportpark.
Start 11.00 uur
Einde 15.00 uur