Nacompetitieprogramma S.V. Honselersdijk 1
maandag 13 mei 2013

Zaterdag om 14:30 uur begint ons eerste elftal aan een tweeluik met de nummer 11 uit de 2e klasse D VDL. Eerst wordt er thuis gespeeld en op 25 mei wordt er om 14:30 uur in Maassluis (sportpark aan de Sportlaan 1) gevoetbald. De uiteindelijke winnaar van het tweeluik speelt de finale om een plek in de zaterdag tweede klasse C tegen de winnaar van de andere halve finale tweeluik tussen de periodekampioenen Rhoon (3e periode 3D) en KMD (1e periode 3C). Die finale wordt eveneens in een tweeluik gespeeld. In het meest gunstige geval (regeren is vooruitzien of is het de goden verzoeken?) speelt S.V. Honselersdijk dan eerst op 1 juni de thuiswedstrijd en op 8 juni de uitwedstrijd. Laten we hopen dat ons vlaggenschip tot en met 8 juni om promotie naar de tweede klasse mee mag blijven doen. Succes! En …… komt allen!

Sosef & v/d Knaap