Club van Honsel 10-Kamp
maandag 15 april 2013

Van de Commissie "Club van Honsel 10-Kamp" ontvingen wij het volgende bericht:

We hebben weer een ouderwets voetbal weekend achter de rug. Na de goede weersvoorspelling van vrijdag avond hadden verschillende onder ons voor het eerst de winterjas thuis gelaten. Helaas begon de zaterdag een stuk frisser als gedacht maar gelukkig kregen we van onze F3 een spetterende wedstrijd voorgeschoteld. Hoop dat onze jeugd meer ouders heeft verwend.

Zoals jullie weten willen we onze eigen jeugd eens lekker verwennen tijdens de “Club van Honsel 10-Kamp”

Zaterdag 25 mei is het de beurt voor de C & D jeugd

We gaan eens kijken wat jullie talenten zijn naast voetballen en hebben een aantal leuke spellen/uitdagingen voor jullie;
-Wie van jullie heeft wel eens met pijl en boog geschoten?
-Hoeveel salto’s kunnen jullie maken op de Bungee trampoline?
-Mocht je iemand weten met een skelter, vraag hem/haar dan of je er op mag oefenen
-En nog veel meer ….

Zaterdag 1 juni is het de beurt aan de E & F jeugd

Voor onze jongste jeugd komt er een stormbaan van bijna 20 meter, waarop ze zich eens lekker kunnen uitleven. We hebben ook een aantal skelters welke een beetje raar zijn. Wie kan ze het beste onder controle houden? De andere spellen zijn nog een beetje een verrassing.

Om deze dag te doen slagen hebben we veel vrijwilligers nodig om bij de spellen te helpen, catering te verzorgen, bardiensten etc. We verwachten van elk team minimaal twee ouders/begeleiders om ons te helpen er een superleuke dag van te maken voor onze kinderen.

Met vriendelijk sport groeten,
Commissie Club van Honsel 10-kamp