WK A-jeugd bij S.V. Honselersdijk
woensdag 27 maart 2013

Voor de 33e keer organiseert voetbalclub S.V. Honselersdijk op Tweede Paasdag, maandag 1 april, het Westlands Kampioenschap (WK) voor de A-jeugd. Wie zich kampioen van Westland bij de voetballers van 16 tot 18 jaar mag noemen zal die dag om 16:00 uur bekend zijn. Het eendaags toernooi, dé springplank voor de oudste jeugdvoetballers naar het seniorenvoetbal, begint om 10:00 uur op sportpark De Strijphorst aan de Strijphorst 2 in Honselersdijk. De clubkantine, met o.a. vernieuwd broodjesbuffet, is de hele dag geopend. De toegang is gratis. Tweede Paasdag zijn er verder WK’s bij MVV’27 (F-jeugd; Maasland), FC ’s Gravenzande (E-jeugd), v.v. Maasdijk (D-jeugd), SC Monster (C-jeugd), v.v. Lyra (B-jeugd; De Lier) en bij v.v. Naaldwijk (vrouwenvoetballers).

Condubouw