Vooruitblik op morgen
vrijdag 22 maart 2013

We gaan morgen voor het eerst in de lente voetballen, maar het belooft Sibirisch winterkoud te worden. Kleed je (kind) dus extra warm aan en doe een goede warming-up!

Er staan 21 thuiswedstrijden op het programma. Het volgende valt op: S3 is koploper en speelde afgelopen week uit tegen GDA (0-0) en ontvangt dezelfde tegenstander nu thuis. S4 speelde afgelopen week uit het degradatieduel tegen Westlandia 4 (2-2) en speelt nu thuis tegen dezelfde tegenstander. S9 speelde deze week thuis tegen Excelsior Maassluis 8 en, u raadt het al, speelt zaterdag weer tegen dezelfde ploeg.

A1 is koploper (33 uit 12) en speelt om 14:30 uur thuis tegen Die Haghe A1 (16 uit 6). Op papier dus een topper, maar we vragen ons af waarom de verschillen in gespeelde wedstrijden zo groot zijn.

Om 10:30 uur ziet u de, onlangs in het nieuw gestoken, G-jeugd het opnemen tegen Door Vriendschap Sterk Utrecht GJ2. Deze jongens en meiden en begeleiders (!) hebben er wat voor over. Iedereen is van harte welkom en wensen we veel plezier! (en trek warme kleren aan!)

Condubouw