Westlands kampioenschap Dames
maandag 18 maart 2013

De klok heeft de tijd al bereikt dat over minder dan 14 dagen het eerste toernooi voor damesteams in het Westland al van start is gegaan en inmiddels de eerste winnaar al bekend is. Zo goed als alle puntjes staan op alle i’s en kunnen we via deze weg al wat meer informatie geven.

Wij verwachten alle teams om UITERLIJK 09.00 uur op het sportpark omdat er direct al vanaf de aankomst op het sportpark iedereen verrast zal gaan worden. Het wedstrijdschema zal nog niet bekend gemaakt gaan worden om te voorkomen dat er dan toch teams later zullen arriveren. Wij willen alle teams om uiterlijk half 10 omgekleed en wel voor een volgende verrassing klaar hebben.

Bij ontvangst zullen de teams naar de kantine worden begeleid waar zij consumptiebonnen t.w.v. 0,50 eurocent per stuk kunnen kopen. De leider/leidster en aanvoerder zullen nog even persoonlijk worden ontvangen namens de organisatie. Elk team zal minimaal 6 wedstrijden spelen en tot aan de finale die om 16.00 uur zal aanvangen, hopen wij elk team voldoende afleiding , spanning en plezier te kunnen geven.

Om uiterlijk 18.00 uur zal voor de teams die zich hebben aangemeld de BBQ en de daaraan gekoppelde minifeestavond plaatsvinden. Volgende week het laatste informatiebulletin over ons toernooi.

Organisatie WK Dames

Sosef & v/d Knaap