Loting Westlands Kampioenschap vrouwen voetbal
woensdag 20 februari 2013

Alle Westlandse voetbalverenigingen hebben enthousiast gereageerd op het initiatief van de vv Naaldwijk voor een Westlands Kampioenschap voor vrouwen, op het programma voor tweede paasdag, 1 april 2013 op sportpark De Hoge Bomen. Chris van den Berg, betrokken bij de organisatie, hoopt dat het WK voor vrouwen een jaarlijks terugkerend begrip wordt in de regio. Het evenement wordt ondersteund door de FeVoWest. Meerdere spelers van het NIFE FevoWest Westlands Vrouwenelftal zullen in Naaldwijk in actie komen.

De loting voor het WK 2013 is op 25 februari tijdens de ledenvergadering van de FeVoWest bij gastheer VELO. Zestien elftallen zullen over vier poules van vier worden verdeeld. Iedereen is welkom! (meer informatie volgt)

Sosef & v/d Knaap