Het eerste speelt morgen in Vlaardingen
vrijdag 8 februari 2013

Trainer Piet Boon van het eerste en Frank van Zeijl van het tweede missen morgen een aantal spelers (Izan, Leon, David, Patrick en Morad), maar hebben dan nog altijd keuze uit 27 spelers om het de wedstrijdformulieren te laten zetten. Het eerste reist af naar Vlaardingen (Fortunapad 15, 3132 ZG) om het op te nemen tegen nummer 6 v.v. CION. De tegenstander heeft 24 uit 14 wedstrijden terwijl ons eerste terug is te vinden op plaats 3 met 26 punten uit 14 wedstrijden. CION is in de "winning mood" nadat het afgelopen week knap met 2-0 won bij Westlandia en is inmiddels terug te vinden als koploper in de tweede periode. De thuiswedstrijd dit seizoen eindige in een 2-2 gelijkspel. De laatste ontmoeting tussen beide teams in Vlaardingen was op 17 maart 2012 en eindigde in 0-4. Dat zou mooi zijn! Veel succes en bovenal veel plezier.

jem-id