Het eerste wint
zondag 27 januari 2013

's morgens kregen de spelers het bericht dat de wedstrijd tegen Haaglandia op het terrein van VOC in Rotterdam was afgekeurd. Iedereen kreeg een zaterdag vrij... totdat om half 2 de telefoon ging met de boodschap ... WE GAAN TOCH VOETBALLEN. Spelers, begeleiding zijn allemaal spoedig naar de club gekomen om van daar uit te vertrekken naar 2e klasser s.v. D.S.O. in Zoetermeer.

Om half 4 begon de wedstrijd op een sneeuwvrij zacht kunstgrasveld. De 1e helft was DSO de bovenliggende ploeg zij kregen een paar grote kansen, maar Izan stond een dijk van een wedstrijd te keepen en hield dus netjes zijn doel schoon. Wij kregen ook wel een paar kleine mogelijkheden / kansen. Na een half uur maakte Joost Zandvliet via een prachtig snelle aanval de 0-1. 6 minuten later maakte DSO de 1-1 en met deze stand gingen wij ook rusten.

Robbie was erin gekomen voor Leon B en Rutger kwam in het veld voor Marcel D. De 2e helft een bovenliggend Honselersdijk. Een aantal goede kansen die net niet benut werden o.a een mooi stiffie van Jeroen die door de verdediger van DSO maar net van de doellijn afgehaald kon worden.
Het was een leuke pot om te kijken. DSO kreeg nog een aantal mogelijkheden... maar zij kwamen de goede keepende Izan niet meer voorbij. Na 65 minuten werd Azzedine gewisseld voor Marcel D. Via een aanval waar van alles in zat maakte uiteindelijk Joost Zandvliet de 1-2 en dit was dan ook de eindstand van deze hele nuttige oefenwedstrijd.

Gelukkig schijnt nu het zonnetje in Honselersdijk en is het flink aan het dooien. Hopelijk zijn de velden snel sneeuw vrij en kunnen we dinsdag weer lekker gaan trainen en naar zaterdag toe werken, want dan ontvangen we KMD thuis om 14.30 uur.

Opstelling: Izan Barendse; Rico Kok, Tom Lobert, Marcel Bruggeling, Roy v.d Berg; Loek Grootscholten, Leon Brabander (-45, Robbie Brabander) Marcel Duyvesteijn (-45, Rutger Opperman), Jeroen Vogels, Azzedine El Khalifi (-65, Marcel Duijvesteijn), Joost Zandvliet.

Prins Group