Update over de velden op de Strijphorst
vrijdag 25 januari 2013

Met de dooi in aantocht is de grote vraag wanneer de velden weer bespeeld mogen worden. Van de gemeente Westland hebben wij een update ontvangen.

Kunstgrasvelden
De komende periode zullen wij per dag bekijken of de kunstgrasvelden gebruikt mogen gaan worden. De sneeuw moet van het veld zijn en er mag geen sprake meer zijn van opdooi. Waar gebruik is toegestaan zullen wij de vereniging direct inlichten.

Natuurvelden
De afgelopen periode mochten de natuurgrastrainingsvelden gebruikt worden maar door de intredende dooi zijn ook deze velden afgekeurd. De velden mogen weer gebruikt worden wanneer zij gerold zijn en dat kan pas wanneer de hal uit de grond is. Wij zullen dit per park bekijken en ook hier zullen wij, wanneer gebruik weer is toegestaan, de vereniging direct inlichten.

Wij willen u bedanken voor het begrip en de medewerking in de afgelopen periode.

Mark Valstar
Gemeente Westland