Spelersraad S.V. Honselersdijk bedankt trainingskampsponsor
zaterdag 19 januari 2013

Van 2 tot en met 6 januari verbleven spelersselectie, technische en medische staf van zaterdag derdeklasser S.V. Honselersdijk in het Spaanse Torremolinos voor het eerste buitenlandse trainingskamp in de clubhistorie. Marcel Duijvesteijn, Leon de Brabander en Marcel Bruggeling van de spelersraad brachten zaterdagochtend voorafgaande aan de strandtraining, die hoofdtrainer Piet op het programma had staan, een bedankbezoek bij Erik en Antoinette Sosef, één van de trainingskampsponsors en verenigingshoofdsponsor woningstoffeerders- & schildersbedrijf Sosef & Van der Knaap, aan huis om hen te bedanken voor het (mede) financieel mogelijk maken van het trainingskamp. Onder het genot van een ‘koekje bij de thee’ (of koffie) werd het gezelschap hartelijk ontvangen. De spelersraad bedankt deze week ook nog andere sponsors van het trainingskamp.

Het trainingskamp was in alle opzichten een succes. “We hebben inderdaad genoten”, zegt Marcel Bruggeling. “Er is getraind, gevoetbald en gelachen, wat voor de teambuilding natuurlijk belangrijk is.” Vooral die teambuilding moet aan het einde van het seizoen kunnen leiden tot promotie naar de tweede klasse. Bruggeling: “Zo, de druk wordt opgevoerd, merk ik. Maar dat willen wij natuurlijk ook en we zullen daar ook uiteraard zeker ons best voor blijven doen.” Het compliment dat de spelersgroep tijdens het trainingskamp van een zichzelf ‘onafhankelijke hotelgast’ noemende persoon kreeg voor hun voorbeeldige gedrag, steekt de spelersraad mooi in de tas. “Dat is altijd leuk om te horen natuurlijk”, aldus Bruggeling, die de anonieme opmerking over de sponsorkleding vooral is bijgebleven. “Dat wij meer representatieve kleding bij ons hadden dan een gemiddeld sporthuis in haar magazijn, vond ik wel leuk. Het is een reden te meer om de sponsors te bedanken.”

Foto’s:
Namens de spelersselectie bedankt Marcel Duijvesteijn Erik Sosef met een cadeau.
De spelersraad Leon de Brabander, Marcel Duijvesteijn en Marcel Bruggeling met Erik Sosef in hun midden.

Van der Meer verzekeringen