Programma Koninginnedag
dinsdag 27 april 2004

Het programma voor vrijdag 30 april ziet er rond de Sosefhal weer aantrekkelijk uit voor dit jaar:
Het Honsels Oranje Team organiseert dit jaar i.s.m. Sport Vereniging Honselersdijk en een aantal buurtverenigingen Koninginnedag op spectaculaire wijze.
De feestelijkheden zullen plaats vinden in en rond de Sosefhal.
Thema van 2004 zal zijn CIRCUS.
Natuurlijk beginnen wij weer met de vlaggencommissie die controleert of de vlag volgens protocol uithangt. Maak kans op een taart……en vlag mee !!! Het vlaggenprotocol zal later in de krant worden vermeld.
Om 13.00 uur vertrekt de optocht vanaf het voorplein van de Voorhof , vooraf gegaan door Honsels Harmonie. Wij hopen veel circusartiesten te zien. Voor de mooist aangeklede kinderen zijn er leuke prijzen te winnen.

Na de officiële opening beginnen de kinderspelen.
Alle schoolgaande kinderen uit Honselersdijk ontvangen via de school een gratis strippenkaart. Voor kinderen op het speciaal onderwijs kan een strippenkaart afgehaald worden bij Landgraaf Gezinsmode.

Strippenkaarten kunnen altijd gekocht worden bij de informatiestand à 2,50 euro.

Tijdens de kinderspelen treed JERRY JUNIOR op, een muzikale clown die ook nog ballonfiguren maakt.

Ook voor de oudere jeugd en ouders zullen activiteiten plaatsvinden o.a.
DISCO, RAD van AVONTUUR, PLAYBACKWEDSTRIJD.
De Sport Vereniging Honselersdijk zal dit jaar zorgen voor een terras met drankjes en versnaperingen.
Het vrouwengilde bakt ook weer de lekkerste poffertjes.

Het feestelijk gebeuren gaat nog langer door.
Om 17.00 start de ZEEPKISTENRACE .
Wie neemt dit jaar de wisselbeker mee naar huis.
Na de zeepkistenrace hebben wij een grandioze feestavond gepland met
PLAYBACK WEDSTRIJD, RAD van AVONTUUR en DISCO.
Dus voetjes van de vloer !!!

Inleveren kleurplaten en aanmelden voor deelname zeepkistenrace en/of playbackshow bij
LANDGRAAF GEZINSMODE, Dijkstraat 107, Honselersdijk.

Condubouw