Zaterdag klussendag
woensdag 26 december 2012

Zaterdagochtend 29 december van 8:00 tot 12:00 uur is weer de jaarlijkse klussendag op onze club. Dit keer wordt er alleen 's morgens geklust, omdat ‘s middags wordt gestreden om de Rembrandt Cup.

Welke klussen worden er beetgepakt?
* Ted van der Valk heeft hulp nodig bij het snoeien van vele bosschages.
* Jan van Marrewijk sr. kan wel wat assistentie gebruiken bij het ophangen van reclameborden.
* Bestuurslid accommodatiezaken van onze club Henri Valstar heeft helpendehandjes nodig bij het tegelen.
* Dirk Koelewijn heeft meerdere kwasten klaar liggen om hem te helpen bij wat schilderklussen.

Tevens zoeken deze woelende vrijwilligers een kantinefee of gastheer om ze tijdens en na afloop van het klussen van koffie en een bakkie
soep met een broodje te voorzien. Aanmelden kan via accommodatie@svhonselersdijk.nl of rechtstreeks bij de genoemde personen zelf. Zaterdag binnen lopen mag natuurlijk ook en wordt erg op prijs gesteld.

Luid het oude jaar uit met een ruim gebaar naar uw club. Tot zaterdag!

PS: Dames zijn natuurlijk ook welkom om te helpen klussen!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek