Vooruitblik op morgen
vrijdag 21 december 2012

Tja daar kunnen we kort over zijn: morgen wordt het mooie sterke "S.V. Honselersdijk-Oranje gevoel" versterkt. Het kerstrad staat op het programma: prijsjes, speciale t-shirts, gezelligheid, paling, warmte, familiegevoel, tafeldansen, kerstmutsen, grote prijzen, vele bekenden, bijpraten, verkleedpartijen, raddraaiers, lotenverkoopsters, vele vrijwilligers. Dat werk dus!

Het begon jaren geleden voorzichtig als groter "rad van avontuur", nadat de belangstelling voor traditionele tombola's na afloop van de thuiswedstrijden van het eerste erg terugliep. Nu is het voor de een een "cult-aangelegenheid" en voor de ander een zeer gezellige zaterdagmiddag voor de voetballoze winterstop. Voor meer achtergrondinformatie verwijzen wij u graag even naar de site van het zeuvende waar wordt teruggeblikt op vele voorgaande edities.

Nog wat informatie van huishoudelijke aard:
De kantine opent om 13:00 uur en sluit echt om 21:00 uur. De sporthal is open met wat zaalvoetbalgoals, maar zonder enig toezicht (ouders neem uw verantwoordelijkheid) en de keuken is open tot 19:00 uur. Het traditioneel reserveren van tafels doen we niet en we verzoeken de fanatiekelingen om niet al om 13:00 uur te starten met indrinken en dit anders zonder alcohol te doen (neem zelf uw verantwoordelijkheid). De fanatiekelingen wijzen we op "De kerstrad-after party" vanaf 21:00 uur bij Sponsor De Rembrandt.

Graag tot morgen met uw kerstmuts op!

Prins Group