Vooruitblik op morgen
vrijdag 14 december 2012

Na een voetballoos weekend en een zaterdag van bezinning, spreken we meer dan ooit de wens uit dat iedereen zich blijft gedragen in en om het veld. Deze zaterdag mogen we weer en worden zo'n beetje de laatste wedstrijden van 2012 gespeeld waaronder zo'n 20 thuiswedstrijden. Goed om te zien dat 2 selectiespelers en een A1 speler staan opgesteld om de wedstrijden van respectievelijk E1, F3 en F8 te fluiten (daar waar zij ooit ook gestart zijn met het voetballen). Het eerste speelt om 14:30 uur vriendschappelijk op het hoofdveld tegen VVOR. Indien het veld het niet toestaat, wordt niet uitgeweken naar de kunstgrasvelden omdat daar de A1, S4 en S10 spelen. Tenslotte: het programma leest u hier en eventuele afgelastingen leest u hier en wensen wij iedereen, zoals gebruikelijk, veel succes maar bovenal veel plezier.

jem-id