Selectie en verzorging van S.V. Honselersdijk bedanken Eef ter Laak
dinsdag 11 december 2012

Een karretje waar alle trainingsspullen in kunnen, zodat we niet meer alle spulletjes hoeven te sjouwen naar het veld: dat stond al een geruime tijd op ons verlanglijstje.

Super blij waren we, toen we hoorden dat Eef ter Laak aanbood om voor ons een kar te maken. Eef ter Laak is werkzaam bij KUBO en is natuurlijk de broer van Jan ter Laak. Hij is op de club geweest om te kijken wat precies deze wens in zou houden en op zijn zijn alom geroemde wijze aan de slag gegaan.

Een aantal weken geleden kwam Eef met een TOP KAR waar alle dopjes, pionnen palen etc. goed in kunnen. Een hele praktische oplossing, zelf bedacht en ontworpen door Eef.

Eef grote klasse en nogmaals bedankt, Wij hopen lang en veel van deze kar gebruik te maken, namens de Selectie en verzorging van S.V. Honselersdijk.

Sosef & v/d Knaap