S.V. Honselersdijk D1 lij(s/f*)t Prins Group in
donderdag 29 november 2012

(*doorkrassen wat niet van toepassing is)

S.V. Honselersdijk D1 is door de Prins Group geheel van nieuwe sponsorkleding voorzien. De spelersgroep en technische staf (o.l.v. D-hoofdtrainer Erik van Velden) kreeg voetbal- en keepershirts, voetbalbroeken, voetbalkousen, trainingspakken, coachvesten en om één en ander compleet te maken óók voetbaltassen. D1 was heel blij met deze geste en verraste Prins Group in de persoon van Monique van Veen onlangs met een ingelijst sponsorshirt voor aan de muur op het hoofdkantoor van de Prins Group aan de Bovendijk 38 in Kwintsheul. Coördinator jeugdteamsponsoring van de S.V. Honselersdijk Hans van der Vlis was bij de overhandiging aanwezig.

Prins Group, de naam voor de 5 samenwerkende werkmaatschappijen Prins Kasprojecten, Prins Glasshouse Projects, Prins Kassenbouw, Vepritec Kastechniek en Prins Systemen, is al jaren een trouwe sponsor van de S.V. Honselersdijk en vanaf het begin al lid van haar businessclub De Club van Honsel. Samen staan de werkmaatschappijen voor een complete aanpak en regie van glastuinbouwprojecten; van het allereerste technisch ontwerp & financiële advies tot en met realisatie & onderhoud. Als D1 op het veld net zo samenwerkt als Prins Group dat in de glastuinbouw doet, kunnen de prestaties in de voetbalcompetitie dit seizoen niet uitblijven.

Prins Group