Einde AH Koorneef Sponsoractie in zicht
vrijdag 2 november 2012

De AH Koorneef Sponsoractie loopt op zijn einde. Tot uiterlijk maandag 26 november kunnen de punten in de kantine van S.V. Honselersdijk worden ingeleverd. Een dag eerder, op zondag 25 november worden voor het laatst sponsorpunten worden uitgegeven bij de kassa van Albert Heijn.

Op maandag 3 december zal via WOS TV de eindstand van de sponsoractie bekend worden. Ook in de winkels van AH en online op de website en via Facebook en Twitter zal de eindstand bekend worden gemaakt.

Heb je nog sponsorpunten liggen en draag jij net als vele anderen S.V. Honselersdijk een warm hart toe, vergeet dan niet je sponsorpunten op tijd in te leveren in de kantine. Dit kan dus tot uiterlijk maandag 26 november.

De tussenstand van de sponsoractie is te bekijken op de site van AHen op de scoreborden in de winkels.

Van der Meer verzekeringen