Het eerste gaat naar Maasland
vrijdag 31 augustus 2012

Na diverse oefen- en bekerwedstrijden waarin een stuk of 10 spelers hun debuut gemaakt hebben in het eerste elftal gaat morgen de competitie beginnen. De supporters, begeleiding en spelers reizen af naar Doelpad 2, 3155 AE Maasland om het vanaf 14:30 uur op te nemen tegen M.V.V. '27. De rood-witte trots uit Maasland is afgelopen jaar gedegradeerd uit de tweede klasse en "de onzen" misten op een haar de promotie naar deze klasse. Wij denken dat beide ploegen zullen gaan spelen om de plaatsen in het linkerrijtje en dan is de krachtmeting van morgen extra interessant. Pim van Hoorn, de trainer van M.V.V. '27, ziet zijn ploeg in ieder geval als outsider voor de titel (zie: www.hethaagsamateurvoetbal.com. We zien het wel en wij wensen iedereen een leuke en sportieve wedstrijd.

Sosef & v/d Knaap