Competitiedebuut Mandy van Dijk bij ADO Den Haag
woensdag 29 augustus 2012

Ondanks een nederlaag in de eerste competitiewedstrijd van de BeNe Liga kan één iemand terugblikken op een mijlpaal. Voormalig S.V. Honselersdijk C1-voetballer Mandy van Dijk maakte vorige week vrijdag haar competitiedebuut bij regerend landskampioen en bekerwinnaar ADO Den Haag. Drie minuten voor tijd kwam ze in het veld voor Marleen Joore. Als er één wedstrijd over de dam is volgen er meer. Succes Mandy!

Statistieken van ADO Den Haag clubwebsite

Vrijdag 24 augustus 2012

Vrouwen ADO Den Haag - PSV/FC Eindhoven 0 - 3 (0 - 1)

Scoreverloop: 44. Manon van den Boogaard, 53. Marjolijn van den Bighelaar, 55. Marjolijn van den Bighelaar

Scheidsrechter: MJ Kloet

Aantal toeschouwers in het Kyocera Stadion: 700

Opstelling

ADO Den Haag: Barbara Lorsheijd, Marleen Joore (87. Mandy van Dijk), Paola van der Veen, Lucienne Reichardt, Brittany Persaud (69. Roxanne Koopman), Sheila van den Bulk, Renate Jansen, Teresa Noyola, Yvette van der Veen, Bouchra Moudou (62. Lineth Beerensteyn), Kitty Susan.

Zoomin'