Uw advertentie in de vernieuwde "Strijppraat"
maandag 27 augustus 2012

Vorig seizoen is S.V. Honselersdijk overgestapt van een “papieren” clubblad naar een “online” versie. De laatste weken is er hard gewerkt aan de ambitie om de online “Strijppraat” van een frissere en professionele opmaak te voorzien, geoptimaliseerd voor beeldschermgebruik. Voorafgaand aan de eerste competitiewedstrijd van ons eerste elftal zal het vernieuwde clubblad officieel worden gelanceerd.

De “Strijppraat” verschijnt wekelijks (+/- 40 keer per voetbalseizoen) en wordt per e-mail verstuurd honderden leden en vrijwilligers. Wij bieden u de mogelijkheid om in ons clubblad te adverteren en daarmee deze doelgroep te bereiken én onze club te steunen.

Indien u interesse heeft om te adverteren in de “Strijppraat” of heeft u vragen: stuur een email aan sponsoringstrijppraat@svhonselersdijk.nl.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek