S.V. Honselersdijk kiest Talent & Meest Waardevolle Speler van seizoen 2011-2012
woensdag 1 augustus 2012

Tussen alle inspanningen van de oefenwedstrijd tegen Sparta begin juli en de start van de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2012-2013 organiseerde de spelersraad van zaterdag derdeklasser S.V. Honselersdijk de jaarlijkse afsluitingsavond van het seizoen 2011-2012.
Tijdens de geslaagde en gezellige avond bij de firma gebroeders R. & F. Steekelenburg Anthurium B.V. aan de Harteveldlaan in Honselersdijk werd vooral teruggeblikt. Het eerste elftal was tot en met de laatste speeldag in de race om het kampioenschap. De twee selectie-elftallen behaalden een periodetitel, maar wisten die in de nacompetitie (net) niet om te zetten in promotie naar de (reserve) tweede klasse.

Desondanks werd er het afgelopen seizoen boven verwachting gepresteerd. Ook werden het Talent en de Meest Waardevolle Speler van het seizoen 2011-2012 gekozen. Talent van het werd Rico Kok (foto 2). Hij dwong als eerstejaars senior een basisplaats in het eerste elftal af. Meest Waardevolle Speler van het werd Leon de Brabander (foto 1). Hij speelde alle wedstrijden in het vlaggenschip van de S.V. Honselersdijk, werd clubtopscorer en was de aanjager op het centrale middenveld. Verder namen Roy Lange, keeper Milan van Brakel, Marco Pronk en Tom Gram afscheid van selectievoetbal (foto 3).

Sosef & v/d Knaap