Nieuwe opzet van de elftalpagina's
dinsdag 31 juli 2012

Onze website wordt steeds verder doorontwikkeld. Deze zomer is de functionaliteit van de elftalpagina's onder handen genomen. In de nieuwe opzet is het nu zo dat ieder team van S.V. Honselersdijk een elftalpagina heeft. Op deze elftalpagina wordt nu voor alle teams van onze vereniging de stand, de meest recente uitslagen en het programma getoond, volledig automatisch vanuit het KNVB-systeem. De nieuwe opzet van de elftalpagina's geeft daarmee nu voor het eerst in de geschiedenis van de website een volledig beeld van alle teams die binnen onze vereniging actief zijn. Dit wederom met dank aan onze webmaster Leon van Schie.

Daarnaast bestaat er (optioneel) de mogelijkheid tot het opnemen van een link naar een externe team-website, die buiten het beheer van de webredactie valt. Teams die een team-website willen opzetten en bijhouden kunnen dat bijvoorbeeld doen bij ditismijnteam.nl.

De oude "elftalpagina" zoals die nog door een enkel team op onze website werd beheerd, komt hiermee te vervallen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek