Vrijwilligers: super bedankt!
zondag 8 juli 2012

Gisteren hadden we op ons “Sportpark de Strijphorst” de wedstrijden S.V. Honselerdijk E jeugd - Westlandia E jeugd en S.V. Honselersdijk - Sparta. Een prachtige happening waar een kleine 1.000 bezoekers op af kwamen en waar het weer ons goed gezind was, zeker als ik nu (zondag 14:00 uur) naar buiten kijkt. Ondergetekende wil alle vrijwilligers die gisteren hebben mee geholpen om deze dag tot een succes te maken, super bedanken voor jullie geweldige inzet.

Twee vrijwilligers wil ik bij dit evenement extra in het zonnetje zetten. Hans Post die o.a. de verantwoording had voor de bezetting en afwikkeling van de entree en de ballenjongens. Henny Ammerlaan die van 10:00 tot 22:00 uur onafgebroken de verantwoording op zich nam voor de catering en ook daarnaast nog even zo’n 300 hamburgers heeft staan bakken, dank hiervoor.

Ab van Dijk

Condubouw