Donderdag 7 juni 2012: Voorbeschouwing Brielle uit (6) - Watergeuzen tegen de Westlanders
vrijdag 8 juni 2012

De gehele week hebben we jullie op de hoogte gehouden over de komende en tevens de laatste en belangrijkste wedstrijd van ons eerste elftal van dit seizoen. Statistieken zijn natuurlijk bekend zoals de sterke thuisreeks van v.v. Brielle, maar het is een wedstrijd op zichzelf. Daarom laten we dit maar achterwege, maar vragen we iedereen die afreist naar v.v. Brielle voor zijn/haar aandacht voor het volgende (zonder te betuttelen!) om de wedstrijd tussen De Watergeuzen tegen De Westlanders of wel RoodWit tegen Oranje feestelijk en veilig te laten verlopen:

- kom gekleed in het Oranje en steun onze jongens;
- gedraag jezelf, we zijn te gast bij v.v. Brielle;
- reis je per bus (de lijst is bekend) dan ben je om 12:45 uur op het parkeerterrein aanwezig;
- maak zoveel mogelijk foto's en filmpjes en stuur deze door naar de webredactie;
- geniet ervan! En dat geldt zeker voor de spelers en begeleiders!!

Tot vanavond (medewerkersavond) en anders zeker tot morgen!!

Zoomin'