Vooruitblik op morgen
vrijdag 18 mei 2012

Morgen komt alleen de selectie in actie. En hoe! Zowel het eerste als het tweede zijn in de race om via de nacompetitie een plaats in de tweede klasse af te dwingen.

Het tweede elftal verloor gisteren haar eerste wedstrijd van v.v. Pernis 2 met 3-2. Er moet morgen door het tweede gewonnen worden. Indien dit met 2 doelpunten verschil is, volgt nog een dubbele ontmoeting met een andere ploeg voor een plaats in de tweede klasse. Indien er met 1 doelpunt verschil gewonnen wordt, volgen er volgens ons direct strafschoppen. Bij elk ander resultaat is na vanmiddag het seizoen voor de mannen van Frank voorbij en gaat v.v. Pernis verder. De aanvang is 11:30 uur op Sportpark de Strijphorst.

Zodra deze wedstrijd is afgelopen, kunnen de supporters afreizen naar Sportpark Thurlede, Parkweg 419 (3121 KK) in Schiedam om het eerste elftal aan te moedigen die het gaan opnemen tegen v.v. P.P.S.C.. Het eerste speelt haar eerste wedstrijd van het nacompetitieprogramma tegen de nummer 12 van de tweede klasse D. Op de laatste speeldag wonnen de Schiedammers met 5-3 van 's-Gravendeel en ontliepen daarmee rechtstreekse degradatie. We hopen op veel publiek om onze jongens aan te moedigen. Veel plezier allemaal!

Prins Group