Ralph Heskes selectiespeler voor volgend seizoen
woensdag 16 mei 2012

S.V. Honselersdijk is vanaf volgend seizoen weer een speler rijker in de selectie. We verwelkomen Ralph Heskes, momenteel een speler van de zondag selectie van Westlandia waar hij zeker 100 wedstrijden in het eerste elftal heeft gespeeld. Vanaf volgend seizoen wil Ralph graag op zaterdag voetballen. Vandaag ontving de webredactie "zijn profiel" die u hieronder kunt lezen.

Persoonlijk
Mijn leeftijd is 21 jaar (11-11-1990). Op dit moment heb ik een vriendin: Lizzy van Vugt. Ik woon in Poeldijk bij mijn ouders thuis, verder heb ik nog een oudere broer en oudere zus die beide opzichzelf wonen.

Opleiding
Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd aan het Mondriaan Sport & Bewegen (MBO niveau 4) waarbij ik ben afgstudeerd als Bewegingsagoog. Een Bewegingsagoog is iemand die werkt met bijzondere doelgroepen (zoals: mensen uit de pschychiatrie, mensen uit de gevangenis, mensen met een lichamelijke en/of geestelijke beperking en mensen die moeten revalideren na bijvoorbeeld een ongeluk).

Verder ben ik ook nog opgeleid als fitness trainer (Fitness A + B). Een fitness trainer A + B is een trainer die zowel de theorie als de praktijk goed beheerst en hierin les kan geven aan mensen die in een fitness centrum lid zijn. Op dit moment werk ik zelf in de fitness branche (bij Njoy fitness te Den Haag), waarbij ik mensen persoonlijk begeleid om uiteindelijk ervoor te zorgen dat hun het trainingsdoel bereiken.

Voetballoopbaan
In de jeugd ben ik begonnen bij ''mijn dorpcluppie'' Verburch. Bij Verburch ben ik begonnen in de F-jeugd en heb ik tot en met de E-jeugd gevoetbald. Na de E-jeugd ben ik vertrokken naar RVC-Rijswijk (op dit moment Haaglandia) waarin ik in de D-top speelde. Tot en met de hele C-jeugd heb ik hier gevoetbald, omdat ik toen de stap naar een BVO heb gemaakt (Excelsior Rotterdam). Bij Excelsior Rotterdam heb ik twee jaar gespeeld, waarbij ik de hele B-Jeugd heb gevoetbald. Helaas moest ik toen vertrekken, omdat ik 2 spelers voor mij had zitten met een contract die altijd moesten spelen en toevallig op mijn positie speelden (centrale verdediger). Uiteindelijk was dit wel een hele mooie ervaring die ik heb meegemaakt. In de A-jeugd ben ik toen naar Westlandia gegaan, omdat ik wel op hoog niveau actief wilde blijven. Bij Westlandia heb ik toen 2 jaren in de A-jeugd gespeeld, waarvan ik het tweede jaar ook nog eens deel uitmaakte van de zondag selectie bij Westlandia. Na deze 2 laatse jeugd jaren heb ik de overstap defintief gemaakt naar de zondag selectie van Westlandia, waarbij ik van af het begin heb gespeeld in het eerste in de Hoofdklasse A op zondag. Na 3 jaar selectie voetbal bij Westlandia heb ik de keuze gemaakt om bij S.V. Honselersdijk te gaan voetballen.

Motivatie voor S.V. Honselersdijk
Mijn reden om bij S.V. Honselersdijk te gaan voetballen is voornamelijk het geval, omdat er echt potentie in de club zit om uiteindelijk op een hoger niveau te kunnen voetballen. Ik persoonlijk zou hier graag aan mee helpen om ervoor te zorgen dat de komende jaren bij S.V. Honselersdijk het prestatie voetbal op een hoger niveau komt te liggen. Verder hoop ik naar het komende seizoen een hoop plezier te maken met iedereen die erbij betrokken is, zodat we een mooie prestatie met zijn allen kunnen neerzetten.

Zoomin'