Programma nacompetitie
zaterdag 12 mei 2012

De spelers, technisch en medische staf, maar zeker ook de supporters waren gelaten bij het horen van de uitslagen: winst voor het eerste, maar ook een gelijkspel voor s.v. Lombardijen. Helaas geen beslissingswedstrijd om het kampioenschap, maar onze welgemeende felicitaties aan de spelers en begeleiders van de club van Rotterdam Zuid. Hopelijk tot ziens.

We zouden zomaar vergeten dat het eerste wel de derde periode heeft gewonnen! Het ontbreken van bloemen, nog hardere muziek, vuurpotten, spandoeken enzovoort, maakt het dat de meesten onder ons op meer hadden gerekend. Het is niet anders en dus moeten we ons met z'n allen richten op de nacompetitie met mogelijk de gewenst en niet verwachte promotie naar de tweede klasse. Hier volgt het programma zoals ons nu bekend:

19-05-2012 (14:30 uur):
PPSC 1 - S1 (a)
VVOR 1 - v.v. Briele (b)

26-05-2012 (14:30 uur):
S1 - PPSC 1 (a)
v.v. Briele - VVOR 1 (b)

02-06-2012 (tijdstip onbekend):
winnaar a - winnaar b *

09-06-2012 (tijdstip onbekend):
winnaar b - winnaar a

* er wordt gespeeld zonder Europa Cup regels. Of te wel: (1) het aantal behaalde punten (2) het doelsaldo (3) verlenging (4) daar denken we maar niet aan.

Sosef & v/d Knaap