Vooruitblik op morgen
vrijdag 11 mei 2012

We beginnen om te vermelden dat we morgen een G-voetbal toernooi zien op ons Sportpark De Strijphorst. Dat belooft dus een gezellige drukte en toont maar eens de dynamiek van deze tak binnen de vereniging.

Daarnaast zijn er morgen nog 13 thuiswedstrijden volgens het programma waarvan slechts eentje voor de senioren en de overigen voor de F, E, D en de C jeugd.

Het eerste heeft, in tegenstelling tot wat er in het verslag na de wedstrijd tegen Zwevers stond, een kleine kans om het kampioenschap binnen te halen. Dit moet dan gebeuren via een beslissingswedstrijd. En deze kan alleen afgedwongen worden indien Lombardijen verliest (uit tegen Rijmond Hoogvliet Sport) en "wij" dan van de nummer 3 FC Meanse weten te winnen. Dat laatste hebben we in ieder geval zelf nog in de hand, maar is zeker niet gemakkelijk: De historie leert dat FC Meanse slechts 4 keer dit seizoen op vreemde bodem heeft verloren. Bij elk ander resultaat is Lombardijen kampioen en spelen de mannen van Piet Boon, net zoals die van het tweede, nacompetitie. Hoe dan ook: veel plezier voor een ieder en tot langs de lijn.

Zoomin'