Vooruitblik Maasdijk 1 - S1
vrijdag 20 april 2012

Morgen reist het eerste elftal naar de Lange Kruisweg in Maasdijk om op 14:30 uur op het kunstgras af te trappen tegen de huidige nummer 8 van de ranglijst. Trainer Piet Boon mist Roy van Steekelenburg en wellicht Morad Naimi, maar daarnaast is iedereen fit en gebrand om "bij te blijven" in de strijd om het kampioenschap. Gisterenavond werd er daarom voor de verandering niet getrakteerd op een hapje, maar op een film waarin de laatste kampioenswedstrijd uit 1997 werd getoond. De jonge spelers (en het huidige derde, destijds veelal het eerste) keken aandachtig toe en weten nu weer wat het los kan maken binnen de vereniging. Maar Maasdijk is niet te onderschatten en boekt goede resultaten de laatste wedstrijden en is met een paar puntjes formeel "veilig". Bovendien: het blijft een derby! Thuis werd er met 3-1 gewonnen, maar dat ging moeizamer dan de uitslag doet vermoeden. Komt allemaal onze jongens aanmoedigen!

Zoomin'