Vooruitblik S1 - Rijnmond Hoogvliet Sport 1
vrijdag 13 april 2012

Morgen speelt ons eerste thuis tegen Rijnmond Hoogvliet Sport met de wetenschap dat het zeker is van een vervangende periode. Onze voorsprong op de nummer 3 bedraagt 14 punten met nog 4 wedstrijden voor het einde van de competitie. Koploper Lombardijen heeft de tweede periodetitel gewonnen en dus krijgt S.V. Honselersdijk deze indien het zelf geen kampioen wordt. Daar gaan we niet vanuit, maar dan moeten de laatste 4 finales wel gewonnen worden en moeten we hopen op een uitglijder(tje) van Lombardijen.

Traditioneel is Rijnmond Hoogvliet Sport een voor ons lastig te bespelen tegenstander. De uitwedstrijd eerder in dit seizoen werd nipt met 2-1 gewonnen. Trainer Piet Boon ziet Morad weer terugkeren na een blessure en is het tweede elftal vrij van competitieverplichtingen; hij heeft dus keuze te over. Tenslotte wordt het eerste traditioneel vergezeld door een pupil van de week die morgen jarig is! Hierna zijn profiel:

Naam: Axel van Niekerk
Leeftijd: Ik ben vandaag 14 april 12 jaar geworden
Opleiding: Ik zit op de Windroos in groep 8
Elftal: Ik speel in de D4
Later word ik: Weet ik nog niet
Mijn favoriete profclub is: Ajax
Mijn favoriet profvoetballer is: Lionel Messi
Mijn favoriete trainer(s): Ron Vis
Mijn sterkste punten zijn: Links midden en links achter
Op welke plaats speel je: Meestal links half
Mijn mooiste voetbalmoment is: Dat ik 2 keer in één wedstrijd heb gescoord uit een corner