Kantinedienst, leuk en gezellig!
donderdag 12 april 2012

Het moge duidelijk zijn dat S.V. Honselersdijk veel te danken heeft aan haar vrijwilligers. Een groep die zeker niet mag ontbreken om elke zaterdag goed te laten verlopen is de kantinedienst.

De kantinedienst is nog op zoek naar enthousiastelingen die een steentje willen bijdragen als vrijwilliger van S.V. Honselersdijk. Aan jullie deze week de vraag: 'Wat is de beste reden om je ook aan te melden voor de kantinedienst?'.

Uit de poll komt duidelijk naar voren dat een steentje bijdragen niet eens de belangrijkste reden is om je aan te melden voor kantinedienst. Maar liefst 59% noemt vooral de gezelligheid als belangrijkste factor om je aan te melden.

De kantinedienst hoopt snel wat nieuwe collega's te mogen verwelkomen, ben je enthousiast en wil je ongeveer eenmaal per maand op zaterdag kantinedienst draaien? Meld je aan bij Paul Groenewegen via kantine@svhonselersdijk.nl

Zoomin'