S.V. Honselersdijk maakt werk van damesvoetbal
maandag 26 maart 2012

Aanstaande woensdag 28 maart om 20:30 is er een bijeenkomst omtrent het meisjes- en damesvoetbal binnen onze vereniging. S.V. Honselersdijk wil het meisjes- en damesvoetbal meer op de kaart zetten en deze avond vormt daarvoor de aftrap.

Er is al een aantal verbeteracties voor het komende seizoen in gang gezet. Deze zaken zullen tijdens deze bijeenkomst worden toegelicht en de aanwezigen worden ook uitgedaagd om tips aan te dragen om het meiden- en damesvoetbal binnen onze vereniging te stimuleren.

De bijeenkomst is open voor het gehele publiek. Wil je ook iets doen bij de vrouwen afdeling of zoek je een gezellig meiden- of damesteam om in te voetballen, dan hopen we jullie aanstaande woensdag te zien op de bijeenkomst in de Kantine. Iedereen is welkom!

Zoomin'