Terugblik en vooruitblik zaalvoetbal
zondag 25 maart 2012

Zaal 1 heeft de smaak van het winnen weer helemaal te pakken Met 11-4 werd Multicult verslagen. Indien de komende competitiewedstrijd succesvol wordt afgewerkt, kan het vlaggenschip op maandag 2 april het kampioenschap bereiken!

Het wedstrijdverslag is van de hand van Paul Klop:

De vrees voor het treffen tegen Multicult-3 bleek achteraf niet nodig. Eerder dit seizoen verloren de zaalvoetballers van S.V. Honselersdijk nog twee punten aan het geslepen Haagse gezelschap. In de Sosefhal overrompelde S.V. Honselersdijk de bezoekers echter met een geslaagd aanvalsoffensief en een ruststand van 5-0. Wilfred Slieker opende met een kopbal de galavoorstelling. Michael van den Bos (3), Paul Klop (3), Rob Klop (2), Jorno Reurink en nogmaals Slieker bezorgden de koploper in de tweede klasse vervolgens een gemakkelijke avond (11-4).

Maandag a.s. speelt Zaal 1 thuis tegen WIK en speelt Zaal 3 uit tegen Hoekpolder. Dinsdagavond speelt Zaal 2 thuis tegen ADIO 4.

Sosef & v/d Knaap