Vooruitblik S1
vrijdag 9 maart 2012

Morgen treft het eerste als nummer 2 van de ranglijst het Rotterdamse r.v.v. Neptunus Schiebroek. De gasten uit Rotterdam vinden we terug op de vierde plaats van de ranglijst.

We treffen een ploeg in vorm getuige de tweede plaats in de reeds afgesloten tweede periode en de eerste in de derde periode. Bovendien scoorden de Rotterdammers van de 38 doelpunten er maar liefst 25 in uitwedstrijden. Trainer Piet Boon zal wel een strijdplan bedacht hebben, nadat zijn broodje (te hete?) kip gisteravond gegeten is. Morgen is er uiteraard ook weer een pupil van de week om onze jongens te ondersteunen, maar ook om zelf een leuke dag te beleven waar wat te leren valt. Wij wensen Sander Zinsmeester veel plezier. Hieronder zijn profiel:

Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op De Hoeksteen Groep 8
Elftal: Ik speel in de D2
Op welke plaats speel je: Rechts achter
Later word ik: Kok of iets met sport
Mijn favoriete profclub is: Ajax
Mijn favoriet profvoetballer is: Klaas Jan Huntelaar
Mijn favoriete trainer is: Mario Silvius
Mijn sterkste punten zijn: Verdedigen en overzicht
Mijn mooiste voetbalmoment is: Het E toernooi bij Feyenoord
Wie is je favoriete speler van het eerste: Mike Mast