Het eerste gaat naar Rotterdam
vrijdag 24 februari 2012

De de ommekeer in het begin van de competitie was na een nederlaag en gelijkspel tegen r.c.s.v. Zestienhoven. Het werd maar liefst 7-0 en was onderdeel van 10 overwinningen op rij. Morgen treffen we deze tegenstander weer op "Sportpark 16 Hoven" op van der Duijn van Maasdamweg 601, 3045 PE te Rotterdam. We vinden de Rotterdammers nu terug op plaats 12 van de ranglijst en zal zich -traditiegetrouw- gaan roeren om weg te komen uit de onderste regionen. Het betreft hier een wedstrijd voor de tweede periode. Mocht ons eerste elftal de laatste 2 wedstrijden winnend afsluiten dan is een periodetitel een feit, omdat de nummers 2 en 3 (Lombardijen en FC Maense) elkaar morgen treffen. We zullen zien en moeten van wedstrijd tot wedstrijd bekijken hoe we de punten kunnen binnenhalen.

Het tweede elftal speelt in Maassluis als nummer 3 tegen de nummer 2: MSV'71 3. Bij een gelijkspel is een periodetitel voor het tweede een feit. Mannen succes en bovenal: veel plezier.

Condubouw