Sparta begint oefencampagne in Honselersdijk
zaterdag 11 februari 2012

Op de website van Sparta Rotterdam vonden wij een interessant bericht dat wij graag met u willen delen:

Sparta Rotterdam begint de oefencampagne voor het seizoen 2012 – 2013 in het Westland. S.V. Honselersdijk is op 7 juli gastheer voor de Kasteelclub.

De Westlandse vereniging, die is opgericht in 1964, is trots om de voorbereiding van Sparta te mogen openen. De voorzitter van S.V. Honselersdijk is blij met de vriendschappelijke wedstrijd. β€œHet is een beloning voor onze leden en vrijwilligers om Sparta Rotterdam uit te nodigen voor een wedstrijd tegen ons eerste elftal,” aldus Erik Sosef.

SV Honselersdijk staat momentaal bovenaan in de 3e Klasse C. De club hoopt op 7 juli, na promotie, als 2e Klasser aan te treden tegen Sparta.

De wedstrijd wordt gespeeld op De Strijphorst, het complex van S.V. Honselersdijk, en begint om 16:00 uur.

Van der Meer verzekeringen