Het eerste speelt een topper
vrijdag 27 januari 2012

In de poule van ons eerste elftal zien we enkele interessante wedstrijden op het programma staan: 3 tegen 5, 4 tegen 6, (maar ook 13 tegen 14) en de topper: nummer 1 tegen nummer 2 ofwel Honselersdijk tegen Lombardijen. Dit is ook een duel tussen de minst gepasseerde verdediging (Honselersdijk) tegen de meest scorende aanval (Lombardijen). De heenwedstrijd eindigde eerder dit seizoen in een 3-2 overwinning voor Lombardijen en dit is tot op heden nog de enige nederlaag voor de mannen van Piet Boon.

De jonge scheidsrechter C. Merkestein zal om 14:30 uur voor het eerst fluiten om de pupil van de week de aftrap te laten nemen. Hieronder zijn profiel. Lorenzo: veel plezier!

Het tweede speelt ook thuis tegen VDL 2 en moeten winnen om nog kans te maken op een (deel)prijs. De mannen verzamelen bij trainer Frank thuis voor de wedstrijdbespreking (alleen weet onze nieuwe trainer niet dat dit inhoudt dat het afpilsen ook daar kan plaatsvinden). Allemaal heel veel plezier en succes !!

Naam: Lorenzo Smits
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: ISW Lage Woerd klas 1D
Elftal: Ik speel in de D1