Terugblik en vooruitblik zaalvoetbal
zondag 22 januari 2012

Een primeur deze week voor de zaalvoetballers van SV Honselersdijk 1. Een verslag van de hand van Paul Klop:

"De zaalvoetballers van Honselersdijk morsten de eerste punten van het seizoen door tegen Multicult-3 niet verder te komen dan 4-4. Daar zag het in de tweede helft niet naar uit. De koploper in de tweede klasse controleerde het duel en leek op een 2-4 overwinning af te stevenen. Het gehaaide Multicult gebruikte alle middelen om de achterstand ongedaan te maken. Dat lukte in de slotminuten alsnog waardoor Honselersdijk voor het eerst dit seizoen twee punten moest inleveren. Ruud Feddes, Nilsson van der Hof en Paul Klop zorgden voor de Honselse goals."

Zaal 2 leek voor het eerst in weken op een overwinning af te stevenen, uit tegen Delft. Bij rust was de stand 2 tegen 5. In de tweede helft trok Delft met stevig voetbal en veel doelpunten de wedstrijd naar zich toe: 5-10.

In de uitwedstrijd bij MSV '71 wist Z4 3 punten mee naar de Strijphorst te nemen. Er werd met 5-6 gewonnen. De uitslag van Z3 is bij de webredactie nog niet bekend.

Uitwedstrijden voor Z1 en Z4 op maandag. Respectievelijk tegen HMC en TOGB. Z3 gaat op donderdag op bezoek bij RKDEO. De zaalvoetbalweek wordt door Z2 afgesloten in Delt, tegen Taurus.

Zoomin'