Voorbeschouwing MSV 71 - S1
vrijdag 20 januari 2012

Op de website van MSV 71 uit Maassluis lezen we een leuke voorbeschouwing van deze wedstrijd. De mannen van Piet Boon moeten gewaarschuwd zijn, want het behouden van de koppositie wordt traditioneel steeds lastiger en bovendien heeft MSV'71 René van Antwerpen aangesteld als trainer voor het komende half jaar. Hij vervangt Eric Tanis die net voor de winterstop vertrok bij MSV. De spelers van MSV zullen zich dus weer moeten bewijzen voor een nieuwe trainer.

Honselersdijk is de trotse koploper en MSV'71 vinden we terug op
de vijfde plaats van de ranglijst. De thuiswedstrijd eindigde in het begin van de competitie in 1-1. Verleden jaar wonnen "wij" in Maassluis met 4-1. Tekenen we voor ! Maar met 1-0 winnen is ook genoeg.

Onze vaste supporters moeten hun TomTom instellen op het volgende adres: Albert Schweitzerdreef 501 in Maassluis (West). Succes mannen.

Condubouw