Kromme Jongens openen Certhon Spinning Marathon
maandag 9 januari 2012

De zevende Certhon Spinningmarathon, die op 14 januari in de Sosefhal in Honselersdijk plaats vindt, wordt in stijl geopend door de Kromme Jongens. De mannen zullen speciaal voor deze gelegenheid meefietsen. Ook zal het eerste uur een Westlands thema verwerkt worden in de Nederlandse muziek.

Na de opening wordt er 4 uur lang gespind voor zes goede doelen, elk uur heeft een ander muziekthema. Zo wordt er een uur Motown muziek gedraaid en komt het smartlappenkoor ‘De Westlanders’ de spinners moed inzingen.

Het is nog mogelijk om u in te schrijven voor de Certhon Spinningmarathon. Inschrijven voor een fiets kan door een mail te sturen naar spinning@wollebrandcross.nl. U fietst vier uur voor € 100,00 en twee uur spinnen kan voor € 50,00. Daarnaast is het wederom mogelijk om een VIP-fiets af te nemen à € 1000,- waarmee men een aantal extra privileges heeft. De fietsen komen pas op naam na een succesvolle incassohandeling van de Stichting Wollebrandcross.

Het geld dat tijdens de zevende editie van de Certhon Spinningmarathon wordt opgehaald gaat naar zes goede doelen. De goede doelen die de Stichting de Wollebrandcross dit jaar steunt, zijn de Guusje Nederhorst Foundation, Hospice Regio Westland en Stichting Wenzi. Ook zijn er drie kleine goede doelen waarvoor hard gespind mag worden, namelijk Stichting Haarwensen, Stichting Jarikin en Stichting Semmy.

Van der Meer verzekeringen