Eerste wedstrijd van het jaar
zondag 8 januari 2012

Na twee weken rust voor de selectie konden gisteren de jongens van Piet weer de wei in. Tegen de Hazerwoudse Boys moesten we weer de draad oppakken na de goede eerste seizoenshelft. Voor de aanwezige Honselse toeschouwers was het door de gure harde wind geen pretje langs de lijn. Ook van de wedstrijd werden de toeschouwers niet warm. Door de harde wind dwars over het veld was het moeilijk voetballen. De ballen werden veelal moeilijk aangespeeld waardoor de bal moeilijk onder controle te krijgen was, dus van goed combinatievoetbal konden we niet spreken. Belangrijkste was om blessure vrij te blijven maar toch moesten Morad en Tom vroegtijdig met een blessure het veld verlaten. De rust sloten we af met een 1-1 stand door een doelpunt van Morad.

De tweede helft was iets beter om aan te zien. Honselersdijk drong meer en meer aan en het was eigenlijk wachten tot het doelpunt voor ons ging vallen. Maar dan zie je net dat het weer aan de andere kant gebeurd. Uit een goed uitgespeelde aanval van Hazerwoudse Boys scoorden ze de 2-1 (foto 1). Lang konden ze niet genieten. Uit een corner wist Azzedine in een keer te scoren: 2-2. Hierna was het slotoffensief van Honselersdijk maar dat resulteerde in niets. Rest nog te vermelden dat Piet nog een aangename verrassing stond te wachten op de parkeerplaats.

Opstelling: Martijn van der Hoek; Rico Kok, Tom Lobert (-30, Loek Grootscholten), Rino Vijverberg, Roel van Meurs; Frank Vellekoop (-45, Leon de Brabander), Niels Bransen (-75, Frank Vellekoop), Robbie Brabander; Morad Naimi (A) (-40, Joost Zandvliet), Mike Mast, Azzedine el Khalifi.

Zoomin'